crisis management – διαχείριση κρίσης

Το πρόγραμμα προετοιμάζει τα στελέχη όλων των τομέων δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης, έτσι ώστε να είναι θέση να καταγράφουν αρχικά τις πιθανές κρίσεις και να διαχειρίζονται μεθοδικά: την ελάττωση των κινδύνων, την ανάλυση και διαχείριση του «αντίκτυπου» στην επιχείρηση, την ετοιμότητα, τη διαχείριση των ΜΜΕ, την αντιμετώπιση της κρίσης, την επανάκτηση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας και τέλος την αξιολόγηση της κρίσης, ώστε να αυξάνεται η ανθεκτικότητα.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε Ανώτατα Στελέχη επιχειρήσεων Διευθυντές, Προϊστάμενους και Στελέχη: Marketing, Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού, Πωλήσεων, Παραγωγής, Ποιοτικού Ελέγχου, Τεχνικού Τμήματος, Project Manager, Δημοσίων Σχέσεων, Επικοινωνίας και Διαχείρισης Κρίσεων, που επιθυμούν να αποκτήσουν γνώσεις στη μεθοδολογία χειρισμού επίλυσης κρίσεων , στην ανάλυση, στον σχεδιασμό και υλοποίηση , καθώς και στην αντιμετώπιση των ΜΜΕ, ώστε οι αποκτηθείσες γνώσεις να ενσωματωθούν στη λειτουργία του οργανισμού ή της επιχείρησης και με την ανάπτυξη των απαραίτητων δραστηριοτήτων, να διαχειρίζονται κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο πιθανές κρίσεις.

Εκπαιδευτικές ενότητες

  • Τι είναι κρίση. Είδη κρίσεων
  • Ασφάλεια και διαχείριση κρίσεων
  • Υπολογισμός και διαχείριση κινδύνων
  • Μειώνοντας τις κρίσεις και τις επιπτώσεις των
  • Συστήματα προειδοποίησης
  • Διαχείριση των ΜΜΕ και διαχείριση εικόνας
  • Τι είναι σκάνδαλα και διαχείρισή των
  • Διαφορά κρίσης και σκανδάλου
  • Διαπραγματεύσεις και η μέθοδος κερδίζω-κερδίζεις
  • Ενδοεταιρικές κρίσεις
  • Αντιμετώπιση ενδοεταιρικών κρίσεων
  • Το ξεπέρασμα των δυσκολιών